Acum reclamele sunt sofisticate, cu mesaje ascunse si sloganuri care mai de care interesante (bineinteles in engleza) efecte speciale si vedete. Pe atunci inca nu intrasera agentiile de publicitate si nu aveam aces la bancile de spoturi dedicate; se descurcau cum puteau. Reclama e mai savuroasa decat astea de atunci. Ce “perfect pentru familia mea…” acum e “Dare for more” sau alt englezism care da bine atat la auz cat si la vaz.
Mama, ce le mai rupeam! 😀
Pfaaaaaaaaai, amintirile astea!!!…..
chiar ma gandeam daca o sa mai revad reclama asta vreodata. pe atunci imi placea mult
Pepsi la litru! Asta mi-a stricat dintii in ultimul hal! Ca sa fim realisti, era asa de… buna!
s-au intalnit chiorul si cu surdul la magazinul de coca cola 😛
ce mai radeam cand vedeam reclama :)))))
ahaha….nu ma-nnebuni,Nea Nicu?
…perfect pentru familia mea:)))))aoleuuuu…
ahaha….nu ma-nnebuni,Nea Nicu?
…perfect pentru familia mea:)))))aoleuuuu…cat de tare eraaa…inca mai zice mama:nu ma-nnebuni,nea nicu:))
Acum reclamele sunt sofisticate, cu mesaje ascunse si sloganuri care mai de care interesante (bineinteles in engleza) efecte speciale si vedete. Pe atunci inca nu intrasera agentiile de publicitate si nu aveam aces la bancile de spoturi dedicate; se descurcau cum puteau. Reclama e mai savuroasa decat astea de atunci. Ce “perfect pentru familia mea…” acum e “Dare for more” sau alt englezism care da bine atat la auz cat si la vaz.
@Malmoth
Primul englezism pe care l-am prins, a fost tot la ei, dar la un spot de la radio: “The choice of the new generation”.
Zici <> ? Esti serios sau glumesti? 90% din romani nu inteleg expresia asta englezeasca, crede ma.
de fapt cred ca 100% nu stie…@Duduveche