Home > Radio-TV, Reclame > Oare de ce ?

Oare de ce ?

postat pe 06.03.2006 de igu

Oare de ce ne-au ramas la toti atat de bine intiparite aceste “branduri” ?
– nu mai erau altele, nu mai era jamm-ul asta continuu de reclame
– erau primele reclame dupa 50 de ani
– eram mult mai receptivi la tot dupa marea schimbare din 89

personal nu as putea sa definesc prea bine anii 99~2000 ca imagine, sigur vad niste puncte de referintza dar sunt mult mai slabe decat alea din 90…

spre exemplu in afara de Ciao nu mai tin minte nici o mascota de la campionatele de fotabal de dupa…. parca coiotul din state – jalnic, iar la ala din Japoina habarnam.

Radio-TV, Reclame

  1. March 9th, 2006 at 16:29 | #1

    Din toate aceste motive, dar si din cauza ca ne priveau personal…fac parte din istoria individului care atunci deschidea ochii mai bine catre lume. In capul nostru se cam topesc amintirile, dar raman in memoria afectiva. Poate ar trebui sa ne gandim, de fapt, ce experiente se asociaza cu amintirile noastre despre produsele vremii ( psihologii spun ca doar stimulii neutri ca semnificatie se sterg rapid din memorie, cei incarcati pozitiv si negativ se pastreaza for a long time)

  2. cory
    January 24th, 2008 at 12:01 | #2

    da, ce il mai desenam pe ciao, avea cap de minge de fotbal si corpul din patratzele

  1. No trackbacks yet.