Home > Masini, Tehnic > Dacia Sport

Dacia Sport

postat pe 09.03.2006 de mihaicezar

dacia-sport

Dacia Sport – parca i se spunea si Dacia 1410. E vorba de modelul cu doua portiere. Posesorii lui erau rari si… mândri.

Din aceeasi categorie – autoturismele Oltcit. Cele mai bune, dar si cele mai proaste în acelasi timp: o defectiune la sistemul electric si gata…

Ce sa mai zic de Aro! Gipul epocii de aur!

Masini, Tehnic

  1. Dookie
    March 9th, 2006 at 11:54 | #1

    Ai aici o poza cu Dacia Sport: http://autolucky.republika.pl/Dacia/1410Coupe186_a.jpg
    Sa o pui direct in post daca vrei.

  2. March 9th, 2006 at 11:54 | #2

    mandri, bu cuvant. Si aveau 5 viteze nene!

    APropo – mai tine minte cineva razboiul dintre copii de tati cu Oltcit si copii de tati cu Dacia? Pe tema care e mai buna si de ce?

  3. March 9th, 2006 at 12:32 | #3

    Multumesc, Dookie!

  4. Iliuta
    March 9th, 2006 at 12:43 | #4

    Dar de Dacia 1100 va mai aduceti aminte?

  5. eh
    March 9th, 2006 at 16:26 | #5

    vai ce oribilitate de masina:( parca si ei au declarat-o “rebut” :) astea se castigau la LOTO, parca?

  6. fry
    March 10th, 2006 at 16:25 | #6

    ca sa nu mai vorbim de sportul national: reparat masina in spatele blocului, cu tot comitetul de vecini.

    precum si de prelatele de masini, cu numarul pictat cu vopsea pe ele.

    si, bomboana de pe coliva, DACIA 500, also known as LASTUN! (un cazan pe roti numit Soleta 1 si Soleta 2)

  7. eh
    March 10th, 2006 at 16:34 | #7

    Lastun! omg, mai exista oare vreunul in stare de functionare?

    http://www.lastun.lx.ro/

  8. fry
    March 10th, 2006 at 17:05 | #8

    sorry, cazanul era alta masina, un fel de concurenta la Lastun :)

  9. cabron
    March 13th, 2006 at 11:06 | #9

    Noi aveam pe la bloc si vreo doua Moskvici, un Wartburg, vreo doua Lada si cateva Skoda (si de-aia veche cu “ochii” rotunzi, si de-aia noua cu “ochii” patrati). In rest Dacii 1300, 1310, 1100, Oltcit , o Dacia Sport, Lastun, Trabant si Trabant Break.

  10. mindcrusher
    March 17th, 2006 at 15:39 | #10

    Dacia asta sport e singura masina din lume cu 2 parbrize, adica geamul din spate este identic cu parbrizul.

    O masina speciala. :)

  11. russu
    March 21st, 2006 at 03:54 | #11

    dar numarul antenelor si numerele mici?cit mai multe cit mai mic,smecher……

  12. razvan_m
    April 24th, 2006 at 20:00 | #12

    volga, pobeda si warszawa ….abea prin 1995, au scos din codul rutier faptul ca aveau voie sa circule cu viteza “ceva mai mare” decit celelalte masini, deoarece erau “recuzita” exclusiva a “institutiilor de stat” SPECIALE 😉 cc, secu, mili, desi, daca-mi aduc bine aminte, de prin 75, n-am mai vazut in circulatie pobeda si warszawa.. volga a mai rezistat, deoarece “romanul” a bricolat pe ea motorul diesel de tractor de 65 cp, prelungindu-i durata de functionare.

  13. gigel
    May 11th, 2006 at 21:24 | #13

    cu o dacie 1100 am mers la mare, era f silentioasa si bunicica la vremea ei, tot din renault se trage.
    Lastun am vazut unul anul trecut si chiar mergea, iar unul sta in paragina prin oras. Mi-aduc aminte de de vecina mea care si-a luat atunci un Lastun si grea i-a mai fost viata dupa aia urmatoarele 2 luni pana l-a vandut sa scape de el ca se defecta pe zi ce trecea LOL

  14. armi
    June 16th, 2006 at 11:38 | #14

    Am o dacie 1100 din 1970 si am pus pe ea un motor de dacia Sport as vrea sa stiu si eu cati cai are motorul de dacia Sport ????? pt ca se simte diferenta intre motorul de 1100 si cel de dacia Sport 😛

  15. ciumpau
    August 10th, 2006 at 22:09 | #15

    eh Sad, daca nu ai habar, atunci taci. vezi-ti de bamweu tau cu neoane sau de dacia ta cu spoilere si manele. stii sa faci o pana daca ramai in drum? mai intereseaza-te ce a fost renault 8 la vremea lui, si atunci sa mai comentezi

  16. nic29
    September 23rd, 2006 at 21:22 | #16

    am si eu o dacie sport din89 (mostenire de la taicameu) are 95000 de km realii .in afara de citeve contacte platinate, un furtun de apa nu am schimbat nimic la ea foarte fiabila comparativ cu alte dacii am fost cu ea la mare ,la munte fara nici o problema .traba cu parbrizele e vrajala ptr ca le am masurat.pe autostrada nu mai face fata .daca o tii prea mult la 110-120 kmh se incinge prea tare .in schimb orice ar zice circotasii a fost ina din cele mai reusite masini romanesti la ora lor.

  17. Ovidiu
    October 26th, 2006 at 17:35 | #17

    Da…si eu sunt posesorul unei dacii sport de care sunt foarte mandru..ce ma costat ceva anul trecut. Puterea este de 46 cai putere din cate stiu.Viteza ei constructiva este de 145 km/h, iar eu am mers cu 140.Foarte buna masina..pacat ca tabla e la fel de necalitativa ca a celorlalte dacii.Probabil ca nu o sa o vand niciodata indiferent ce masina o sa mai am. Am numai respect celor ce sant posesori de o asemenea masina si sunt constienti de performantele ei.

  18. Iulia
    November 4th, 2006 at 10:04 | #18

    Ooofff…. mi-ati adus aminte de prima mea masina, o Dacia 1100 de culoarea untului… Ce draga mi-a fost si ce bine m-a servit vreo 10 ani de-a randul!
    Da’ scoala de soferi mi-am facut-o pe un Moskvici din anii ’70, cu schimbator de viteze la volan…
    O, tempora!!! :(

  19. Cristi T
    January 27th, 2007 at 14:58 | #19

    Cine i-si mai aminteste de DACIA 2000?Erau copii fidele dupa RENAULT 20,pe vremea lui Ceausescu aceste masini erau pardcate in Bucuresti in fata la CC.Probabil ca erau masinile de servici ale celor din staff-ul pantofarului.Din cate am auzit,Dacia 2000 doar se ansamblau la noi in tara,componentele fiind aduse din Franta.Au fost produse intr-un numar destul de mic!

  20. marian
    April 5th, 2007 at 20:15 | #20

    vand dacia sport alba an fabricatie 1992,motor 1.4,cutie de viteze 4+1 plus piese stare functionabila.telefon0724489827

  21. marian
    April 5th, 2007 at 20:18 | #21

    si sunt mandru de ceea ce am si cat o sa o mai am

  22. qk@tz
    May 21st, 2007 at 18:07 | #22

    Si eu am avut una, cumparata la jumatatea pretului unuia cu 4 portiere, sau break, dar era buna si mie mi-a placut…

  23. calin
    September 9th, 2007 at 10:09 | #23

    am si eu una sunt multumit de ea cu caldura stau cam prost iarna (ca orce dacie )mar interesa 2chedere la geamurile din spate daca pote cineva sa imi spuna de unde as putea sa le procur sau daca le are cineva de vinzare

  24. scania_arnold
    November 23rd, 2007 at 22:25 | #24

    Si mie imi place Dacia Sport dar inca aceasta versiune nu am mai vazut-o.Este foarte frumoasa,pe timpuri era invingator dar poate chiar si acuma este invingator.O masina de aur.Acuma este foarte rara.Eu am doar un 1310 GTL dar ma multumesk si ku aia.Respect fata de Dacia Sport.

  25. calin batrinul
    January 8th, 2008 at 12:29 | #25

    In anii 60-70 cine avea pile (procurorii, medicii…) isi tragea RENAULT 16. Ma impresiona ca era mare si “adevarata”, si cu hatchback, chestie noua atunci. Fu prima masina cu suspensii reglabile. Apoi prin 1976 vazui la studentii arabi din Iasi RENAULT 16 TX, ultima versiunea, cea mai bengoasa. Apoi tot cu “balaurii” aparura in Iasi masini Ford Capri, Mercedesuri, Renault Fuego, BMWuri…

  26. June 15th, 2008 at 17:34 | #26

    dacia e jaf

  27. mistique
    July 11th, 2008 at 14:38 | #27

    Si parintii mei au avut o Dacie 1410 Sport luata in 1989 fiind a treia masina dupa o Skoda 100S si o Lada 1200. Nu pot decat sa am cuvinte de lauda , adica a fost o masina care si-a facut treaba fara a avea probleme de fiabilitate si destul de solida.Nu cred ca masina mea actuala (de un an ) va arata peste 10 ani asa cum arata DS dupa 11 ani , in conditii identice de exploatare. Oricum a fost si intretinuta bine…singurul neajuns fiind ca nu a avut o cutie in 5 trepte.

  28. July 22nd, 2008 at 09:28 | #28

    am o carte cu masin vechi

  29. iulidan
    January 5th, 2009 at 16:03 | #29

    Am avut si eu Dacia Sport, cu motor de 1400, dar cutie in 4 trepte, cumparata doar pentru ca dupa ani de asteptare, era singura care se gasea.

  30. September 9th, 2009 at 12:16 | #30

    taaaaare

  1. No trackbacks yet.